Välkommen hit!

Välkommen hit! Här serverar vi många läckerheter från böckernas värld. Eftersom vi är två finns det ibland två recensioner av samma bok. Då är rubriken Tvillingrecension. Vi har inte läst varandras recension när vi skrivit dem.

tisdag 20 december 2011

Tack och hejdå så länge...

Hej alla fina läsare! :)
Tack för att ni har läst vår blogg, följt den och gett så fina kommentarer! Det har varit jättekul att skriva recensioner som ni tyckt om så mycket! Nu var det längesen vi skrev och det beror på att vi har tröttnat lite och dessutom haft mycket med annat.
Vi har haft jättekul väldigt länge med att skriva recensioner och dela med oss av boktips till er. Men nu hade vi tänkt sluta, i alla fall så länge. Det kan hända att vi börjar blogga igen om vi har lust, men det är i så fall om ett tag, så vänta en tid innan ni går in igen.
Vi kommer inte ta bort bloggen, boktips kan man ju aldriga få nog av ;) Ni kommer att kunna läsa alla recensioner vi gjort under ett år om ni klickar tillbaka till äldre inlägg.
Vi ses
Mvh Agnes och Katja
Ps: Om ni läst detta inlägg, skriv en kommentar om vad du tycker.

10 kommentarer:

  1. Dålig stil. Förlåt, men jag tycker faktiskt det. Jag som funderade på att börja följa er blogg! Jaja...hoppas ni börjar skriva igen nån gång...

    SvaraRadera
  2. Det var ju lite tråkigt, men ni ska självklart göra det ni känner för, och om det inte är lika kul längre, varför fortsätta? Jag tycker ni ska göra som ni vill, och hoppas intresset hoppar fram igen ;)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Vad synd! Hoppas att blogglusten snart kommer tillbaka.

    Saga

    SvaraRadera
  4. Iktoro: vi tyckte helt enkelt inte att det var lika roligt längre, tråkigt att du tyckte så...
    Tack! :)

    SvaraRadera
  5. Det är synd att ni slutar..
    Men ni gör som ni vill såklart !! :)

    SvaraRadera
  6. Hej tjejer.
    Jag tycker att om ni har tröttnat på bokbloggen så ska ni inte blogga. Däremot tycker jag att ni ska börja med det igen om ni får lust att börja med det igen om sådär tre månader. Så jättebra, låt bloggen finnas kvar så ni kan börja blogga på den igen om ni sedan ångrar er.

    SvaraRadera
  7. Gör det ni själva känner för! Det blir bäst så.

    SvaraRadera
  8. tjenare! ;)
    gör som ni vill ;) nu läser jag katjas blogg :) haha^^
    kram på er chayerna :)

    SvaraRadera
  9. Hej hej. Tråkigt men kmr ni tebaks nu? :)
    de stog att ni kmr tebaka om ett tag för de stog vi ses
    skulle va kul för jag har kommit på att jag behöver lite nya boktips jag har ingen bok att läsa
    men jag kan vell kolla tebaka i gamla inläg och så kanske jag får tips där vem vet.

    SvaraRadera
  10. Det är synd att ni slutar, men jag förstår er. Vill bara tacka för alla fina bokrecensioner ni har skrivit!

    SvaraRadera